top of page

10

סדנה מס

גמישות פסיכולוגית בהתמודדות עם אובדן ואבל

ד"ר קרין שטרן ועזי רחים

גמישות פסיכולוגית בהתמודדות עם אובדן ואבל

אקט מזכיר לנו את החיבור העמוק בין קבלה לבין ערכים, בין כאב לבין משמעות: "in our pain we find our values, and in our values we find our pain". במהלך הסדנה נצלול לעומקו של החיבור הזה.

הסדנה היא סדנה חוויתית, שתכלול מעבר להסברים הדידקטיים גם תנועה במרחב, התנסות אישית בתרגולי קשיבות ובשימוש בגרסה של ה"אקט מטריקס" מותאמת למצב של אובדן אדם קרוב, וכן שיתופים בזוגות, בקבוצות קטנות ובקבוצה הגדולה.

הסדנה מוקדשת להתמודדות האישית של המשתתפים/ות עם פרידה, אובדן ואבל. התקווה שלנו שמתוך החוויה האישית של המשתתפים/ות והשיח האישי והמקצועי, תיווצר למשתתפים/ות דרך משמעותית לפגוש את המטופלים/ות שלהם המתמודדים/ות עם כאב דומה.

בסדנה נזמין את המשתתפים/ות להיפגש בצורה חוויתית וקרובה עם הפרידות, האובדנים והאבל שבחייהם/ן.
נציע את העמדה האקטית, ואת מודל הגמישות הפסיכולוגית, כהזדמנות לבוא במגע עם המשמעות שבכאב.

בעלי/ות ידע בסיסי - למשל בוגרי/ות סדנה או קורס בסיס

למי מיועדת הסדנא: 

קרין שטרן - דר' לפסיכולוגיה קהילתית וחברתית יישומית, מנתחת התנהגות, מטפלת, מלמדת ו(עדיין) לומדת אקט - תרפיית קבלה ומחויבות ו-RFT - תאוריית מסגור הזיקות. יו"ר הסניף הישראלי של ה-ACBS, צועדת בדרך הבודהיסטית, ושואפת לחיות חיים של קבלה ומחויבות.
עזי רחים - Msc, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, שט בין גלי ה CBT לאורך השנים, מטפל מגיל הנעורים ועד המוות, עמית במכון שיטות, חבר בצוות התוכנית CBT אינטגרטיבי, מטפל בעיקר און ליין, עוסק בנפש האדם בקליניקה, בהיסטוריה (מלחמת העולם השנייה) ובזירות אחרות.

bottom of page