top of page

סדנה מס 8. מיניות בכל החושים – שילוב אינטגרטיבי של טיפול במיניות במהלך תהליכים טיפוליים

מנחה

גב' לי ראובני

מה בסדנה?

ארגון הבריאות העולמי הגדיר את מיניות האדם כאנרגיה המניעה אותנו לבקש חום, אהבה ואינטימיות. השפעתה ניכרת על הפרט במחשבות, רגשות ואינטראקציות בינאישיות ולפיכך היא כה משמעותית לבריאות הפיזית והנפשית של כל אדם ואדם.
רגשותיו ותפיסותיו של כל אדם כלפי המין והמיניות מושפעים מהתקופה ומהחברה בהן הוא חי, אבל ניסיונו המיני של כל פרט הוא ייחודי ומתגבש תוך נקודת ראות אישית (מסטרס וג'ונסון).

הסדנה תעסוק באינטגרציה של מיניות בטיפול בשילוב התייחסויות וכלים שונים לעבודה על מיניות דרך כלים דינמיים סומטיים והתנהגותיים.

בחלק הראשון של הסדנה, נעסוק במושגים מעולם הטיפול המיני והרחבה של מושג המיניות בחיינו, תוך מטרה לסייע ליחידים ולזוגות לחקור את המיניות בחייהם ולהבין אתגרים העומדים בינם ובין היכולת לממש את הצרכים שלהם כפי שהם מבקשים.

בחלק השני ששל הסדנה נקיים מפגש פרונטלי, שבו נלמד כלים לעבודה עם מטופלים באמצעים יצירתיים לבחון מהי מיניות עבורם, וכיצד ניתן להגמיש ולרכך את היכולת של המטופלים ושלנו כמטפלים לדבר מיניות בצורה נינוחה ושלווה.

במפגשים ננסה לבחון כיצד ניתן להתחבר אל הגוף, הרגש והמחשבה בצורה יצירתית שמאפשרת יצירת נתיבים חדשים להנות מעונג וקשר משמעותי.


הערה חשובה: העבודה היא אישית, השיתוף הוא לבחירת המשתתפים, יחד עם זאת מודגש כי תהיה צפייה בתמונות ויזואליות של עירום.

גב' לי ראובני

גב' לי ראובני - מדריכה ומטפלת מינית מוסמכת, בוגרת פסיכותרפיה מכון דעת, הנחיית קבוצות בשילוב אומנויות מכללת לוינסקי ומטפלת זוגית בשיטת EFT בוגרת הקורסים של הגל החדש בפסיכותרפיה. מחברת הספרים "אמא בטן אמא לב" ו"מיטה וחצי- מדריך מיניות למתבגריםות".

bottom of page