top of page

סדנה מס 2. "חיבורים בחדר הטיפול האינטגרטיבי" -
מה קורה כשהמשאלה להפסיק את ההתנהגות ההתמכרותית פוגשת את המציאות?

מנחה

גב' רחלי זיגל ומר סלבה קוברדינסקי

מה בסדנה?

לפי הגישה המערכתית, התמכרות הינה מחלה המערבת את כל בני המשפחה. לכן, שינוי בגורם אחד במערכת, ישפיע על המערכת כולה ועל כל פרט במערכת. בסדנא נבחן דרכים ליצירת חיבורים בין חדרי טיפול מקבילים, תוך כדי התייחסות לשוני וההשתנות המתהווים במהלך הטיפול, המייצבים ומערערים את המערכת כאחד.

הסדנא תציג את היישומים הקליניים של הגישה האינטגרטיבית, תדגים את השימוש בחדר הטיפול, כמו גם בחשיבה הנעשית בין המטפלים. נראה כיצד הגישה האינטגרטיבית נוגעת בכמה רמות, הן בין מטפלים, הן בחדר הטיפולים והן ברמה המשפחתית והחברתית. נדגים כיצד גישות טיפוליות שונות משתלבות בתוך ההסתכלות האינטגרטיבית. 


דרכי הלמידה:

הסדנא תועבר בצורה חווייתית, תוך שילוב של מקרים קליניים מהשדה.


גב' רחלי זיגל ומר סלבה קוברדינסקי

רחלי זיגל - עובדת סוציאלית (MSW) ומטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת, מדריכה ומרצה. המנהלת האקדמית של התוכנית לטיפול אינטגרטיבי בהתמכרויות במכון מפרשים לחקר והוראת הפסיכותרפיה, המכללה האקדמית ת"א-יפו. קליניקה פרטית בתל מונד.

סלבה קוברדינסקי - עובד סוציאלי (MSW) ופסיכותרפיסט, מדריך ומרצה. מרצה בתוכנית לטיפול אינטגרטיבי בהתמכרויות ובקורס הגישה המוטיבציונית במכון מפרשים לחקר והוראת הפסיכותרפיה, המכללה האקדמית ת"א-יפו. קליניקה פרטית ברמת גן.

bottom of page