top of page

סדנה מס 13. טכניקות לעבודה עם רגש כמנוף טיפולי אינטגרציה בין גישות עכשוויות

מנחה

אוסנת כהן גנור

מה בסדנה?

בשנים האחרונות עבודה עם רגש הפכה להיות חוד החנית בעולם הטיפול וגם מחוצה לו.
רגש הינו חומר גלם בסיסי ומוכר. עם זאת, רק בעשור האחרון התפתחה ההבנה המבוססת מחקר כיצד לעבוד עם רגש, כיצד לייצר שינוי באמצעותו (memory reconsolidation), וכמו כן פותחו כלים לעבודה איתו.

בסדנא נצא למסע בתוך עולם הרגש, בו אני "מטיילת" מזה עשור. נגדיר מהם רגשות וכיצד הרגש מכוון את עבודתנו עם מטופלים. נכיר כמה מהטכניקות: תיקוף, הגברה, עבודה עם ה"כאן ועכשיו" ועם התהליך מרגע לרגע, וכיצד הרגש מחזיר אותנו לעבוד עם הגוף. ניגע בקצרה בתפקידו החדש של המטפל בגישות ממוקדות רגש. הסדנא מבוססת על אינטגרציה בין תאורטיקנים שונים - סו ג'ונסון, לזלי גרינברג , סטיב פורג'ס, דן סיגל יאן פאנסקפ, ועוד. מחלקם זכיתי ללמוד. אני מזמינה אתכם לבחון יחד את עוצמת השימוש ברגש, בדרך אל עצמנו ואל הכוחות המרפאים הטמונים בחיבור לרגשותינו .

מטרות הסדנא:

· העמקת ההבנה מהו רגש בתפיסה אינטגרטיבית

· מתן כלים להחייאת רגש ועבודה עימו בחדר (מתוך הAedp EFT)

אוסנת כהן גנור

אודות המנחה:
אוסנת כהן גנור - פסיכולוגית קלינית , מטפלת ומדריכה מוסמכת בטיפול זוגי ממוקד רגש EFT מתאם ICEEFT . חלוצת הטיפול בארץ וממייסדיו. משלבת בעבודתה אינטגרציה בין גישות ממוקדות רגש והתקשרות אותן למדה אצל מובילי התחום (גונסון, סיגל, גרינברג פושה ועוד) לבין עבודה התיחסותית, מיניות ולימודי טיפול בינקות (zero to three). ממובילי העבודה עם טכניקות הגל החדש בפסיכותרפיה. מרצה מזה שנים במוסדות אקדמאים, תחנות לטיפול זוגי ומשפחתי, ועוד, בתחום העבודה עם רגש והתקשרות. כיום מרכזת את תחום העבודה עם רגש במכון מפרשים במיכללה האקדמית יפו ומרצה בה. מטפלת ומדריכה בקליניקה פרטית באון ליין וברמה"ש.

bottom of page