top of page

איילה מסטי-הזמי

איילה מסטי-הזמי, מנהלת צוות ילדים ונוער במרכז טל, פסיכותרפיסטית וקרימינולוגית קלינית, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה-קרימינולוגיה ותואר שני בקרימינולוגיה קלינית מטעם אוניברסיטת בר-אילן. כמו כן, איילה היא בוגרת התוכנית ללימודי פסיכותרפיה, בגישה הפסיכואנליטית, במסלול התלת שנתי במרכז וויניקוט לישראל. 

איילה עורכת טיפולים פרטניים עם מבוגרים, בני נוער, ילדים והורים. בגילאים שונים ולפי צרכי המטופל יותאם סוג הטיפול למטופל ומשפחתו. בין סוגי ההתערבויות מבצעת איילה פסיכותרפיה פרטנית, הערכות דיאדיות/טריאדיות, טיפול בהורות והתערבויות בשעת משבר

איילה מטפלת בהפרעות חרדה, דיכאון, פוסט טראומה ופוסט טראומה מורכבת. מסייעת בהתמודדות עם קשיים והתמודדויות רגשיות שונות לרבות, התמודדות במצבי משבר, לחץ וסטרס,תנודות במצבי רוח, התמודדות עם טראומה, דימוי עצמי נמוך, קשיים חברתיים, בעיות ביצירה ושימור של קשרים בין  - אישיים ועוד.

איילה מטפלת בנשים ובני/בנות זוגם אשר מצויות במעגלי הפריון וזקוקות לסיוע מקצועי סביב מצוקות הריון ולידה.

כמו כן, איילה מתמחה בטיפול בילדים ובני נוער אשר נמצאים במצבי סיכון שונים, בילדים או בני נוער שעברו פגיעה מינית וכן בילדים ובני נוער בעלי התנהגות מינית בלתי מותאמת אשר זקוקים לסיוע מקצועי ותמיכה. כחלק מניסיונה זה, איילה גם מסייעת להורים בליווי ותמיכה בתהליך ובהתמודדות המשפחתית למול הטראומות והקשיים עמם מתמודד ילדם.

יתרונה של איילה כקרימינולוגית מתבטא ביכולת לעבוד גם עם מקרים של תוקפנות בעצימות גבוהה, התפרצויות זעם, קשיי ויסות רגשי וקושי בקבלת והפנמת נורמות חברתיות. היא מצליחה להגיע גם לנערים ונערות שאמביוולנטיים לגבי טיפול ועובדת בטיפול גם על תגובות התנהגותיות וחברתיות אדפטיביות יותר, בנוסף להתייחסות מעמיקה לעולם הנפשי, ובכך מטפלת בכל תחומי חייו של המתבגר.

קישורים:

bottom of page